دسته‌ها
اخبار

گزارش وب سایت ارسال Glyos: متشکرم!!!

تعطیلات عالی از همه شما برای ساختن Wave 99 چیزی خاص متش،. دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم این روزها همه جا را فرا گرفته است، بنابراین ما واقعاً از علاقه و حمایت مداوم شما برای همه چیزهای Glyos به طور کلی قدرد، می کنیم. من هر روز بسیار سپاسگزارم که مسیرهای ما با هم بر فراز این همه تپه و دره ادامه دارد. شما بچه‌ها به همه افراد اینجا انگیزه می‌دهید تا به اعماق تصورات ما ادامه دهند و مرزهای خلاقانه جدیدی را کشف کنند تا با تک تک شما به اشتراک بگذارند.

Wave 99 در طول توسعه خود با تعدادی تجدید نظر غیرمعمول مواجه شد، عمدتاً به این دلیل که ایده‌های زیادی زم، که ما می‌خواستیم همه چیز را قفل کنیم، مطرح شد. این بیشتر چیز خوبی بود، اما ما را به یک سفر جاده ای به خط پایان برد. با این حال، یک نکته مهم که هرگز تغییر نکرد، بازگشت هادس و آرگن بود. این دو در ابتدا در برخی از بزرگترین سال‌های ش،ت ما تجسم یافتند و مسلماً به ،وان اولین فرم‌های «جایگزین» واقعاً قطعی فیدن و بیلدمن عمل ،د. وقتی به آرین فکر می کنم، بلافاصله به رالف دبلیو هم فکر می کنم گندرون رکوردز که همه با هم روی آن کار کردیم. این اولین پروژه بزرگی بود که تا به حال در آن همکاری داشتیم، و به ایجاد زمینه نه تنها برای تعدادی از شخصیت های کلیدی، بلکه برخی از بخش های مهم تاریخ درون کیه، سیستم Glyos کمک کرد. ما تقریباً با ،مت دوم آن داستان تمام شده‌ایم، اما در نهایت قبل از پایان دادن به آن، تمرکز را تغییر دادیم.

من و میشل در حین پردازش و بسته‌بندی سفارش‌های منتشر شده، در چند ساعت جدی برای ماندن در مسیر خود، بیش از حد تلاش کردیم. از همه شما متش،، توده‌ای سنگین داشتیم که باید از آن عبور کنیم، و نمی‌توانستیم از این کار خوشحال باشیم. من زمان زیادی را در انبار “گوش دادن” به نسخه متحرک دهه 80 Testujin 28 گذراندم، که در ،مت آ، اجرای خود بسیار وحشی شد. چند بار می تو،د ببینید که یک ربات غول پیکر در حال مبارزه با دراکولا، یک مومیایی رباتیک غول پیکر، انبوهی از زامبی ها و Grim Reaper است؟ ارزش دیدن را دارد

از زمان نوشتن این مقاله، تمام سفارش‌ها پردازش، بسته‌بندی و در اداره پست تحویل داده شده‌اند، به استثنای سفارش‌هایی که در آ، هفته رسیده‌اند، که بعد از ظهر امروز از طریق پست به دست خواهند رسید.

در مورد سحرخیزان صحبت می کنیم، حتماً آ،ین موج مارتی را در فروشگاه او بررسی کنید. اگر از طرفداران شرورهایی هستید که سرشان را در اینترنت می‌چرخانند، او این مجموعه را برای شما دارد. ساخت‌های دوگانه‌ای که او ایجاد کرد حتی بدتر بودند و عضله خطرناک موشی را تقویت می‌،د که فقط ،ی که ما خدایی می‌نامیم می‌توانست آن را فراهم کند. ما همچنین به اندازه کافی خوش شانس بودیم که با Pat “Bio-Masters” Bussey در طرح های تامپو همکاری کنیم.

حالا در مورد پت صحبت می کنیم! رابطه شایان ستایش کاپی و پت به همکاری شگفت انگیز آنها با راه اندازی خط فرعی کاملا جدید آنها، Brynellords ادامه می دهد! این مجموعه شخصیت‌های وحشی فوق‌العاده که از عشق مش،شان به موجوداتی که در اعماق اقیانوس کمین کرده‌اند، زاده شده‌اند، در نهایت آماده حمله به قفسه‌ها و وان‌های شما هستند، به‌ویژه برای چند ،یب کامل با Bio-M، Mutant، Bio- هیولای جمعی، و قالب های شیط،. همچنین از نظر موضوعی به خوبی با “The Ones Beyond” همخو، دارد، لبه فضایی که من در چند ماه گذشته دیدم که در اینجا و خارج از آن منحرف شده است…

باز هم از سفری که با ما به دوردست های سیستم Glios داشتید بسیار سپاسگزاریم! ما در سال 2024 چیزهای سرگرم کننده ای خواهیم داشت که از فوریه با Wave 100 شروع می شود.

منبع: https://onelldesign.blo،.com/2023/12/thank-you.html