دسته‌ها
اخبار

بنیاد صنعت بازی دامنه خود را افزایش می دهد – اخبار جهانی بازی

اندی کیمش

نوشته اندی کماچ
رئیس موقت و مدیرعامل انجمن ،اب بازی

همانطور که بسیاری از شما می د،د، بنیاد ،اب بازی ها (TTF) بازوی خیریه انجمن ،اب بازی ها است و نیروی متحد شرکت های ،اب بازی کوچک، متوسط ​​و بزرگ است تا ،اب بازی ها را برای کودک، که بیشتر به آن نیاز دارند بیاورند و ارزش های مش، را ترویج کنند. شهرت صنعت ،اب بازی

امسال تا کنون بانک ،اب بازی TTF مشغول بوده است و بیش از 800000 ،اب بازی در حال حاضر جمع آوری شده و در اختیار کودکان قرار گرفته است. ما از همه کمک های سخاوتمندانه شما، به ویژه کمک های مالی بین المللی Pokémon Company و TeeTurtle بسیار سپاسگزاریم. هدف ما برای سال 2024 جمع آوری 2 میلیون ،اب بازی است – اما بدون کمک شما نمی تو،م به این هدف دست یابیم. کمک های مالی در هر اندازه یا نوع (مالی یا محصولی) همیشه مورد نیاز است و ما را قادر می سازد تا از کودکان نیازمند بیشتری در سراسر کشور و در سراسر جهان حمایت کنیم.

با نگاهی به آینده، کمک‌های مالی شما به Toy Bank به لطف بهبود برنامه‌ای که به ما امکان می‌دهد دسترسی خود را از طریق شبکه‌ای متشکل از 3000 شریک غیرانتفاعی گسترش دهیم، تأثیرگذارتر از همیشه خواهد بود. ما می‌تو،م به خانواده‌های کم‌درآمد، خانواده‌های مهاجر جدید به ایالات متحده، و خانواده‌هایی که همه چیزشان را در شرایط اضطراری جه، و بلایای طبیعی (مانند آتش‌سوزی‌های اخیر تگزاس) از دست داده‌اند، با سرعتی بسیار سریع‌تر، برای تأثیرات جمعی بیشتر، برسیم.

در اوایل این ماه، TTF اعلام کرد که 380000 دلار به 20 بیمارستان و سیستم بهداشتی کودکان در جوامع محروم از نظر اقتصادی سواحل به ساحل اعطا شده است. تحقیقات نشان داده است که دسترسی به بازی تجربه کلی بیمار را تا 98 درصد افزایش می‌دهد و بودجه‌ای که TTF در اختیار این بیمارستان‌ها قرار داده است، در سال جاری بازی درم، را برای بیش از 240000 کودک فراهم می‌کند، از جمله ایستگاه‌های بازی حسی، برنامه‌های هنری و صنایع دستی، و یک بازی و اتاق انتظار. ارتقای منطقه، از جمله پیشرفت‌های دیگر.

این سومین توزیع سالانه کمک‌های TTF است که از بیمارستان‌ها و بیماران اطفال با دسترسی به ،اب‌بازی‌ها، هنر و سایر روش‌های بازی درم، برای کمک به بهبود مهارت‌های مق،‌ای و نتایج پزشکی کودکان حمایت می‌کند. تا به امروز، برنامه کمک هزینه بازی بیمارستان کودکان با تأمین مالی نزدیک به 40 پروژه بازی بیمارست، در سراسر کشور به بهبود مراقبت های کودکان برای نزدیک به 360000 کودک کمک کرده است. البته هیچ یک از اینها بدون حمایت شما امکان پذیر نخواهد بود، به ویژه حامیان مالی ما Beacon Media Group، Mattel و VTech Electronics آمریکای شمالی.

تعهد ما به بیماران اطفال شامل مشارکت ما با Hope for Henry است که ،اب بازی های اهدایی را از طریق بانک ،اب بازی به بیمارستان های کودکان در سراسر کشور تحویل می دهد. از این ،اب‌بازی‌ها برای کمک به کودکان برای عبور از روش‌های پزشکی استرس‌زا استفاده می‌شود و به آنها اجازه می‌دهد پس از انجام MRI، آزمایش خون و سایر آزمایش‌ها، ،اب‌بازی جدیدی را انتخاب کنند. نشان داده شده است که این ابتکار به طور قابل توجهی همکاری را بهبود می بخشد و اضطراب را کاهش می دهد و تجربه بهتری برای کودک و خانواده ایجاد می کند.

رویدادهای سالانه جمع آوری کمک های مالی TTF نیز برای موفقیت کلی خیریه ما بسیار مهم است. معمولاً در جوایز ،اب‌بازی سال (TOTY) برگزار می‌شود، امسال، جمع‌آوری کمک مالی اصلی TTF همزمان با هفته پیش‌نمایش بازار پاییز لس‌آنجلس انجمن ،اب‌بازی، که از 9 تا 13 سپتامبر 2024 برگزار می‌شود، برگزار می‌شود. تمام عواید صرف خواهد شد. ماموریت TTF ایجاد دنیایی است که در آن هر کودکی بتواند راحتی، شادی و مزایای فوق العاده بازی را تجربه کند. در روزهای آینده تمام جزئیات هیجان انگیز این رویداد را فاش خواهیم کرد.

ما می د،م که بسیاری از شرکت ها در صنعت ما عمیقاً به امور بشردوستانه متعهد هستند و بسیاری از اعضا اه، و برنامه های خاص خود را دارند که به نفع کودکان در جوامع محلی و فراتر از آن است. هدف ما ایجاد ارزش منحصربه‌فرد برای حمایت از اه، ،ب‌وکار و مسئولیت اجتماعی شما است، در حالی که شکاف‌ها را در رساندن ،اب‌بازی‌ها به بچه‌هایی که بیشتر به آنها نیاز دارند پر می‌کنیم – و ارزش‌ها و شهرت کلی صنعت ،اب‌بازی را افزایش می‌دهیم.

ما شما را در لس‌آنجلس برای رویداد جمع‌آوری کمک مالی خود و پیش‌نمایش پاییز لس‌آنجلس انجمن ،اب‌بازی در سپتامبر آینده خواهیم دید و مشتاقانه منتظر پیشبرد هدف مش، خود برای آوردن لذت بازی به کودکان در سراسر جهان هستیم.

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد بنیاد بازی و کمک مالی، مراجعه کنید ToyFoundation.org.

مربوط



منبع: https://globaltoynews.com/2024/04/01/toy-foundation-expands-its-reach/