دسته‌ها
اخبار

ثبت وب سایت Glyos: آزاد کردن Kydrothi Edgebreaker

Intruders در واقع معادل آنچه مسافر است و نشان می دهد هستند، اما آنها از دو “سیستم” “قدیمی” و بسیار متفاوت خبر می دهند که فراتر از لبه فضا وجود دارند. آنها توسط Elder Masters از سیستم های مادرشان احضار شده اند تا به سیستم Glyos بیایند و کنترل را پس بگیرند.

استادان بزرگ در حوزه و دید خود تقریباً قادر مطلق هستند، اما نمی توانند به صورت فیزیکی وارد دنیایی شوند که خودشان می سازند. بنابراین، مناقصه آنها توسط “فرستین فرزندان” انجام می شود، که با کیدروتی، والی، و کوچکترین سه نفر، دلفی آغاز شد. هر نژاد به یک سیستم تازه متولد شده فرستاده می شد که وظیفه هدایت و دستکاری اشکال زندگی هر سیستم جداگانه را بر اساس برنامه های استادان بزرگ داشت.

فقط دلفی سرانجام جرات کرد علیه حکومت خشن اربابان عالی قیام کند و زم، که استادان عالی دستور نابودی «فرزندانشان» ی،ی سپر را صادر ،د، شورش ،د. دلفی ها از طریق ظاهر متناوب و غیرقابل توضیح خم شدن ابعاد زورنور ریفت، راهی پیدا ،د تا زره خود را از دید استادان بزرگ که به نوعی نمی توانستند شکاف را ببینند، پنهان کنند.

برای جایگزینی دلفی پس از شورش، استادان اعظم «مسافر» را ایجاد ،د، نژادی از موجودات کم‌تر اما قابل کنترل‌تر از سه نژاد فرزندان اول. اگرچه نژاد مسافران عمداً برای اطاعت آسان‌تر از اجدادشان طراحی شده بود، اما به لطف مداخله دلفی که در داخل شکاف زورنور قدرتمندتر شد و تسلط جدیدی به دست آورد، شروع به بیدار شدن از ظلم استادان بزرگ ،د. زمان-فضا از طریق استفاده از دروازه ابعاد فراموش شده.

منبع: https://onelldesign.blo،.com/2024/02/kydrothi-edgebreaker-unleashed.html